Sunday, October 20, 2013

Pearls



I haven't written about myself for a while... but if you check my facebook page, you know what's going on ;) Well, I was down lately, had to deal with some personal stuff. The thing is that I don't want to keep on making the same mistakes... I want to move forward without looking back but it's harder than it seems. Even though blogging helps me pull through since the beginning and it let me live day by day, sometimes it all comes back, everything that I've been through... but life's like that right? I only hope I'm not wrong this time around...














Blouse - SH | Jacket - H&M | Jeans - Bershka | Shoes - CCC | Earrings - Allegro
Necklace - Opia | Bag - Atmosphere


4 comments:

  1. Piękna sesja, świetnie czuć ducha miasta :). Masz śliczny naszyjnik! Co do samego posta, to może jeśli jakieś negatywne myśli wracają, to staraj się je przytłumić np. jak czujesz, że łapię cię dół, to idź się od razu spotkać z przyjaciółmi i zobaczyć jakąś głupkowatą komedię, żeby te myśli rozproszyć. Albo się pomódl. Nie wiem, czy jesteś osobą wierzącą czy nie, ale mnie modlitwa często pomaga, a dobre kazanie w kościele daje siłę na kolejny tydzień i ładuje mnie pozytywnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję kochana :* Ja akurat z tych niewierzących ;) Staram się oczywiście rozproszyć złe myśli, robię wszystko co możliwe szczerze mówiąc ale niestety to jest silniejsze ode mnie i niszczy mnie raz po raz.... ta sprawa o której pisałam w notce to już wiem, że się pomyliłam i to boli. Ale zaaplikowałam sobie podwójną dawkę antydepresantów i mam nadzieję, że minie...

      Delete
  2. Świetnie się prezentujesz.
    Nie mogę oderwać wzroku, gdyż wszystko jest idealnie połączone <3

    MEGA wyczucie stylu. Podoba mi się bardzo :*

    Buziaki Sylvia :*

    ReplyDelete

Follow My Blog With Bloglovin

Follow on Bloglovin

Hype On Lookbook.nu