Monday, May 20, 2013

I heart Wrocław



I lived in Oleśnica (Poland) for 18 years but I loved Wrocław (about 30km away) as far as I can remember. Finally after graduating from high school I moved here leaving my past behind. I got rid of fake friends and found the real ones. I also left all the bad childhood memories in my hometown... it wasn't my home anymore. My home is here now. It's been almost 9 years :)




There are over 250 of dwarf figures in Wrocław.
And those are the gates to The Dwarf City guarded by the lazy Sleepyhead ;)



Right behind me you can see a Drink Bar Małgosia where you can also buy souvenirs from Wrocław ;)






The building behind me is a former city prison, that's why the street that it's located on is called a Prison Street ;)



I don't drink but when they're giving a free beer it would be a sin not to try it, especially with another dwarf friend Well-wisher :)




Feel like an ice cream? Go and have it with a little ice cream enthusiast Barton :P




The beautiful tenement houses on Malarska street :)




I <3 chocolate, and you? If you do feel free to visit Chocoffee ;)



When I was posing to the picture on the left the 4 photographers were taking pictures of me at the same time... one of them was Marek and 3 other ones were tourists... I guess I'm an interesting monument ;)



Sweater & belt - SH | Shirt - SH (Atmosphere) | Purse - Atmosphere | Leggings - Eidos.pl
Shoes - Allegro | Earrings - Market Hall Wrocław


27 comments:

  1. molto bello il cardigan (: Reb, xoxo.

    * Sul mio blog c'è un nuovo outfit, fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2013/05/firenze-1966.html

    ReplyDelete
  2. Też bardzo lubie odwiedzac Wrocłam. Na zdjeciach poznaje pare znajomych miejsc.
    P.S. śliczny sweter :)

    ReplyDelete
  3. Boski zestaw :) świetne buty !!

    ReplyDelete
  4. Sweter jest super,ale najbardziej spodobały mi się buty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  5. Ślicznie wyglądasz ;) Świetny sweter i buty ;) I bardzo fajne zdjęcia ;) We Wrocławiu byłam tylko raz, ale z pewnością kiedyś tam wrócę ;) Lubię też Poznań, bardzo ładne miasto ;)

    ReplyDelete
  6. Ohh .. od razu wracają wspomnienia z Wrocławia ... to chyba najpiękniejsze miasto w Polsce :) Świetne zdjęcia , zakochałam się w swetrze :D Zapraszam do mnie http://stroutfitter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Amazing look... love your bag!!!!
    xoxo

    ReplyDelete
  8. Reddsik zawsze dobry ;) Wrocław jak dla mnie jest przeogromny :) bałabym się go na co dzień.

    ReplyDelete
  9. Świetny outfit, buty mnie zachwyciły (zresztą patrząc na komentarze nie tylko mnie) :)
    +dodaje do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  10. i like that outfit :)
    you look so rock n roll !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  11. Świetna koszula i buty, bardzo mi się podoba ten styl! :)

    vamppiv.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ja tez pokochałam Wrocław, odkad pojechałąm tam pierwszy raz X lat temu. Właśnie teraz po skoczeniu szkoły miałam zamiar sie tam wyprowadzić, znależć mieszkanie i prace a tu taki psikus. Nagle okazało sie, ze nic nie moge zorbic, bo jestem w ciąży ;p Ale mam nadzieje, ze w przyszłości jak wsyztsko mi sie ułoży to zamieszkam we Wrocławiu (:

    No, chyba jestes bardzo interesujacym "zabytkiem" ta fryzura przyciaga ;p

    ReplyDelete
  13. nice shoes :) love them :)
    sandy.
    www.taimemode-fashionblog.com

    ReplyDelete
  14. No kochana, witaj w klubie. Ja zostawiłam moje rodzinne miasto dla Warszawy, gdzie mieszkam już prawie 13 lat. I mogę szczerze powiedzieć: I heart Warsaw!

    btw, wyglądasz fantastycznie - nie mogę się na Ciebie napatrzeć: i pod względem urody, i pod względem ciuchów! Z przyjemnością będę tu zaglądać. Pozdr, Strzyga

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia i piękny zestaw, jestem pod dużym wrażeniem :P

    ReplyDelete
  16. so bella! Hothothot
    xjes
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  17. Znam krasnoludki, Wrocław to moje miasto studenckie. Tesknie... Wygladasz niebanalnie

    ReplyDelete
  18. Indywidualistka pełną parą, zachywcasz tą odmiennością i to spojrzenie :)

    ReplyDelete
  19. Chyba nigdy nie chodziłam po wrocławskich ulicach, a Twoje prezentacje miasta w tle są interesujące. ; >

    Fajnie, że tak się odnalazłaś w tym mieście. Zmiany są w życiu bardzo potrzebne. Trzeba iść do przodu a przeszłość zostawiać za sobą. ; >

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam krasnale porozrzucane po Wrocławiu, no i dworzec teraz macie taki piękny! Trzoche mi to miasto przypomina Poznań, a właście dworce sa teraz tak zupełnie odmienne :)

    ReplyDelete
  21. noo, ja byłam we Wrocławiu trzy razy i za każdym razem na nowo zakochuję się w tym mieście :-)

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam Wrocław :) Ostatnio cześciej tam bywam :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. Lubię tego typu posty. :) Zawsze coś zostanie w głowie, biorąc pod uwagę, że w przyszłym tygodniu będę we Wrocławiu.
    Świetną masz klamrę od paska. <3

    ReplyDelete
  24. bosko!!! wszystko z tego zestawu zabarała bym do domu! pozdr i zapraszam do nas na nowy post

    ReplyDelete

Follow My Blog With Bloglovin

Follow on Bloglovin

Hype On Lookbook.nu